sobota, 7 marca 2015

Agricola: Chłopi i ich Zwierzyniec - recenzja

Po dłuższej przerwie od recenzowania spowodowanej rankingiem 20 najlepszych gier powracam do recenzji. Dziś przyjrzę się bliżej grze Agricola: Chłopi i  ich Zwierzyniec.






RANKING GIER WEDŁUG WIDZÓW
Chciałbym stworzyć ranking gier według widzów mojego kanału, czyli według was. Jednak musicie mi w tym pomóc.
Oczywiście przez głosowanie, w którym nie ma nic trudnego.
1. Tworzycie listę 3 gier które według was powinny znaleźć się w tym rankingu.
2. Wysyłacie listę na mój e-mail: wokolplanszy@interia.pl lub na fanpage mojej strony. Podpiszcie się pod wiadomościami a ma to związek z konkursem.
KONKURS
W konkursie do wygrania jest gra Agricola: Chłopi i ich zwierzyniec. Aby wziąść udział w konkursie należy spełnić jeden z trzech warunków.
1. Polubić bloga na fb.
2. Zasubskrybować mój kanał na yt.
3. Wziąść udział w głosowaniu.
Możecie spełnić wszystkie trzy warunki i wtedy dostajecie aż 3 losy więc wasze szanse na wygraną rosną.
Czas na spełnienie przynajmniej jednego warunku macie do 16 marca.

E-MAIL: wokolplanszy@interia.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz