Nazwa: Pulsar 2849
Autor: Vladimir Suchy
Liczba graczy: 2-4 osób
Wiek: + 14 lat
Czas gry: 60-100 minut
Wydawnictwo: Rebel
"Jest rok 2849 i ludzkość okiełznała energię pulsarów. Musimy teraz znaleźć sposób na przesłanie tej energii pomiędzy gwiazdami.
Pulsar 2849 to strategiczna gra, w której gracze eksplorują systemy gwiezdne, przejmują pulsary oraz opracowują technologie pozwalające im stworzyć system dystrybucji energii na kosmiczną skalę. Do wykonywania akcji używa się kości, które gracze wybierają ze wspólnej puli. Istnieje wiele dróg prowadzących do zwycięstwa, więc spróbuj wyznaczyć własny szlak ku świetlanej przyszłości!"
Elementy gry
![]() |
Instrukcja i podręcznik technologiczny - Instrukcja zawiera sporo stron, ale napisana jest przystępnie. |
![]() |
6 dwustronnych plansz technologii. |
![]() |
Plansza żyrostacji oraz plansza modyfikatorów kości. |
![]() |
4 dwustronne plansze centrali - po jednej dla każdego gracza |
![]() |
6 dwustronnych kart celów |
![]() |
24 kafelki transmiterów |
![]() |
9 srebrnych kości i jedna kość czerwona |
![]() |
132 znaczników w czterech kolorach - po 33 dla każdego gracza. |
![]() |
30 kafelków żytostacji |
![]() |
17 kafelków systemów planetarnych |
![]() |
24 pierścienie przejęcia - po 6 dla każdego gracza |
![]() |
12 kafelków premii eksploracyjnej |
![]() |
30 znaczników inżynierów |
![]() |
12 figurek rakiet - po 3 w czterech kolorach |
![]() |
12 żetonów z czterema kostkami inżynierów |
![]() |
12 żetonów modyfikatorów kości +-1 oraz 9 żetonów modyfikatorów kości +2 |
![]() |
4 żetony "100" punktów i znacznik czasu |
![]() |
4 arkusze szybkiej pomocy - czyli karty pomocniczne |
![]() |
Dwustronna plansza kości |
Komentarze
Prześlij komentarz