Przejdź do głównej zawartości

Wydarzenia #19 (22.07-28.07)

GRY

W ubiegłym tygodniu w Polsce zostały wydane te gry:

- Dominion

Gra Dominion polega na budowaniu talii. Talia symbolizuje dominium gracza. Za­wiera jego zasoby, punkty zwycięstwa i możliwe akcje. Na początku jest to smutna, mała kolekcja posiadłości i miedziaków, ale gracze mają nadzieję, że przed końcem gry ich talia będzie pełna złota, prowincji oraz sług i budynków.

Wygra gracz, którego talia na koniec gry będzie zawierać największą liczbę punktów zwycięstwa.
Cena: ok. 150 zł


- Szalone Zegarki

Szalona gra imprezowa dla 4-7 osób, w której liczy się czas. Dosłownie! Szybka i emocjonująca gra! Proste zasady do wytłumaczenia w minutę!

Jeśli godzina na karcie zgadza się z tą, którą podałeś - wszyscy muszą uderzyć dłonią w zegar centralny ! Badź szybszy od pozostałych ! Ale uważaj - czas rządzi się swoimi własnymi prawami. Nie zapomnij o nich! W grze gracze odliczają upływające godziny podczas odkrywania kart z ich osobistej talii.

Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart ze swojego stosu. Lecz nie jest to takie prosto jak mogłoby się wydawać. Bowiem czas rządzi się swoimi własnymi prawami. Ktokolwiek popełni błąd i złamie jedną z zasad czasu zbiera wszystkie karty zagrane do tej pory, a jego szansa na wygraną diametralnie maleje.  

Szalone zegarki to gra w której miesza się dedukcja, koncentracja, szybkość i salwy niepohamowanego śmiechu.
Cena: ok. 60 zł

- Telepatia

Gra telepatia to świetny sposób na urozmaicenie spotkania towarzyskiego czy rodzinnego. Jest to interesująca gra, w której główną rolę odgrywają twoje... skojarzenia. Gracze dopisują do wylosowanego słowa lub obrazka skojarzenia, następnie je porównują i poruszają się pionkiem na planszy o tyle pól, ile było wspólnych skojarzeń.

Gra towarzyska dla dzieci i dorosłych. Zawiera dwa warianty gry.
Cena: ok. 95 zł



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

I, Napoleon - recenzja

  Nazwa:  I, Napoleon Liczba graczy:  1  osoba Wiek:  +12 lat Czas gry: ok.  60-240  minut Wydawnictwo:  GMT Games O grze Gra "I, Napoleon" od GMT Games to zaawansowana, jednoosobowa gra karciana, która zabiera nas w podróż przez życie Napoleona Bonapartego. W tej grze wcielamy się w samego Napoleona, zarządzając jego wojennymi kampaniami, polityczną karierą, dyplomacją oraz życiem osobistym. Gra oferuje wyjątkową głębię rozgrywki, dzięki czemu możemy lepiej zrozumieć, jak trudne były decyzje, które ukształtowały losy Europy. O pinia na temat wykonania Gra "I, Napoleon" została bardzo starannie wykonana, co jest typowe dla gier wydawnictwa GMT Games. Komponenty w grze są solidne i dobrze przemyślane.  Plansza przedstawia Europę z czasów Napoleona i jest nie tylko funkcjonalna, ale także estetyczna. Mapa pokazuje pola kampanii wojennych oraz tory dyplomatyczne, co pozwala graczowi na łatwe śledzenie postępów w rozgrywce. Ogromnym plusem jest p...

Podwójni agenci - recenzja

Nazwa:  Podwójni Agenci Liczba graczy:  2-5  osób Wiek:  +10 lat Czas gry: ok.  20-30  minut Wydawnictwo:  Portal Games O grze Gra  "Podwójni Agenci"  to kooperacyjna gra karciana, której celem jest wykrywanie i eliminowanie zdrajców w organizacji wywiadowczej. Wydawnictwo Portal Games postawiło na dynamiczną rozgrywkę, osadzoną w szpiegowskich klimatach, z fabułą rozpisaną na 20 misji. Z każdą kolejną misją napięcie rośnie, a gracze muszą działać wspólnie, aby zapobiec zdradzie na najwyższych szczeblach organizacji. O pinia na temat wykonania Wykonanie gry prezentuje się na wysokim poziomie. Gra zawiera dobrze zaprojektowane komponenty, które nie tylko wspierają mechanikę rozgrywki, ale również dodają klimatu szpiegowskiej tematyce.  Gra składa się z 70 kart, 9 żetonów numerów, 4 strzałek, 12 żetonów pocisków, 5 tablic z podpowiedziami oraz specjalnej kartonowej repliki broni. Jakość komponentów jest na wysokim poziomie – grafiki są sta...

Loża Szyderców - recenzja

Tytuł: Loża Szyderców Liczba graczy: 2-40 osób Wiek: +16 lat Czas gry: 30 minut Wydawnictwo: Simple Solution Mechaniki: Hand Management, Simultaneous Action Selection Loża Szyderców to bardzo prosta gra imprezowa, mająca na celu wyłonienie króla szydery. Czy to ty okażesz się królem humoru poniżej pasa? Elementy gry Instrukcja - bardzo krótka, jej przeczytanie zajmuje max. 5 minut, jednak zasady tłumaczy nienagannie. Plansza - kawałek papieru, którego równie dobrze mogłoby nie być. 100 kart pytań - zawierają pytania do których gracze będą starali się znaleźć "pasujące" odpowiedzi. 390 kart odpowiedzi - ze wszystkich kart, gracze będą musieli wybrać karty najtrafniejszej szydery. Rozgrywka Na początku na stole należy rozłożyć karty, dzieląc je na pytania i odpowiedzi. Po przetasowaniu, każdy gracz dobiera na rękę 9 kart odpowiedzi. Losowo wybrany gracz zostaje sędzią i wybiera kartę ze stosu pytań czytając treść karty na głos, którą póź...