Przejdź do głównej zawartości

Dracula powraca!

Hrabia Dracula się przebudził i przybywa do Polski.

Wydawnictwo Galakta ma przyjemność ogłosić, że trwają prace nad wydaniem polskiej wersji gry Dracula – dedukcyjnej gry planszowej w gotyckim klimacie.

Hrabia Dracula żyje już całe wieki, jeśli nie tysiąclecia. Wyparł najeźdźców osmańskich z Rumunii i od tego czasu, kiedy to wykazał się niezwykłym okrucieństwem wobec wrogów, był znany jako Wład Palownik. Był świadkiem plagi znanej jako czarna śmierć i wielkich innowacji Rewolucji Przemysłowej. Zdobył niewyobrażalne bogactwo, jest niezwykle przebiegły, a cała Europa usiana jest jego krwiożerczym potomstwem. Jest ciągle najpotężniejszym i najbardziej znanym wampirem na świecie. Jednakże czterech śmiertelnych śmiałków postanowiło za wszelką cenę odnaleźć go i zniszczyć raz na zawsze.

W Draculi jeden gracz wcieli się w rolę Hrabiego Draculi, który z ukrycia rozprzestrzenia swoje nikczemne wpływy po całej Europie. Do czterech innych graczy będzie sterowało znanymi z powieści bohaterami: Dr. Abrahamem Van Helsingiem, Dr. Johnem Sewardem, Lordem Arthurem Godalmingiem i Miną Harker. Za dnia będą podróżować po Europie w poszukiwaniu wskazówek, które mogą ich doprowadzić do miejsca pobytu Draculi. Nocą zaś czeka ich eksploracja miejsca w którym się znajdują i przygotowanie do dalszej drogi. Nocą także, Dracula tworzy nowe wampiry, zastawia pułapki na łowców i w ukryciu wędruje do nowego miejsca. Jeśli łowcom uda się odnaleźć Hrabię, lub on ich dopadnie – wtedy wywiąże się brutalna walka o przetrwanie.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

I, Napoleon - recenzja

  Nazwa:  I, Napoleon Liczba graczy:  1  osoba Wiek:  +12 lat Czas gry: ok.  60-240  minut Wydawnictwo:  GMT Games O grze Gra "I, Napoleon" od GMT Games to zaawansowana, jednoosobowa gra karciana, która zabiera nas w podróż przez życie Napoleona Bonapartego. W tej grze wcielamy się w samego Napoleona, zarządzając jego wojennymi kampaniami, polityczną karierą, dyplomacją oraz życiem osobistym. Gra oferuje wyjątkową głębię rozgrywki, dzięki czemu możemy lepiej zrozumieć, jak trudne były decyzje, które ukształtowały losy Europy. O pinia na temat wykonania Gra "I, Napoleon" została bardzo starannie wykonana, co jest typowe dla gier wydawnictwa GMT Games. Komponenty w grze są solidne i dobrze przemyślane.  Plansza przedstawia Europę z czasów Napoleona i jest nie tylko funkcjonalna, ale także estetyczna. Mapa pokazuje pola kampanii wojennych oraz tory dyplomatyczne, co pozwala graczowi na łatwe śledzenie postępów w rozgrywce. Ogromnym plusem jest p...

Podwójni agenci - recenzja

Nazwa:  Podwójni Agenci Liczba graczy:  2-5  osób Wiek:  +10 lat Czas gry: ok.  20-30  minut Wydawnictwo:  Portal Games O grze Gra  "Podwójni Agenci"  to kooperacyjna gra karciana, której celem jest wykrywanie i eliminowanie zdrajców w organizacji wywiadowczej. Wydawnictwo Portal Games postawiło na dynamiczną rozgrywkę, osadzoną w szpiegowskich klimatach, z fabułą rozpisaną na 20 misji. Z każdą kolejną misją napięcie rośnie, a gracze muszą działać wspólnie, aby zapobiec zdradzie na najwyższych szczeblach organizacji. O pinia na temat wykonania Wykonanie gry prezentuje się na wysokim poziomie. Gra zawiera dobrze zaprojektowane komponenty, które nie tylko wspierają mechanikę rozgrywki, ale również dodają klimatu szpiegowskiej tematyce.  Gra składa się z 70 kart, 9 żetonów numerów, 4 strzałek, 12 żetonów pocisków, 5 tablic z podpowiedziami oraz specjalnej kartonowej repliki broni. Jakość komponentów jest na wysokim poziomie – grafiki są sta...

Loża Szyderców - recenzja

Tytuł: Loża Szyderców Liczba graczy: 2-40 osób Wiek: +16 lat Czas gry: 30 minut Wydawnictwo: Simple Solution Mechaniki: Hand Management, Simultaneous Action Selection Loża Szyderców to bardzo prosta gra imprezowa, mająca na celu wyłonienie króla szydery. Czy to ty okażesz się królem humoru poniżej pasa? Elementy gry Instrukcja - bardzo krótka, jej przeczytanie zajmuje max. 5 minut, jednak zasady tłumaczy nienagannie. Plansza - kawałek papieru, którego równie dobrze mogłoby nie być. 100 kart pytań - zawierają pytania do których gracze będą starali się znaleźć "pasujące" odpowiedzi. 390 kart odpowiedzi - ze wszystkich kart, gracze będą musieli wybrać karty najtrafniejszej szydery. Rozgrywka Na początku na stole należy rozłożyć karty, dzieląc je na pytania i odpowiedzi. Po przetasowaniu, każdy gracz dobiera na rękę 9 kart odpowiedzi. Losowo wybrany gracz zostaje sędzią i wybiera kartę ze stosu pytań czytając treść karty na głos, którą póź...