Przejdź do głównej zawartości

Eldritch Horror – Tajemnicze Ruiny - Zapowiedź dodatku

Wieki temu prorocy i kapłani przewidzieli, że pewnego dnia Słońce, Ziemia i Księżyc ustawią się w linii z samym centrum wszechświata, co doprowadzi do otwarcia się bram do dziedziny mrocznego boga, który pożera wszystko. Aby zapobiec nadchodzącej zagładzie rodzaju ludzkiego, owi prorocy i kapłani zlecili budowę strzelistych świątyń i posągów – te pierwsze wielkie dokonania ludzkiej myśli inżynierskiej miały zagwarantować ludzkości klucz do ocalenia. Dzisiaj nieubłaganie zbliża się ten tajemniczy układ planet. Tylko dzięki spenetrowaniu tych opuszczonych monumentów i zmierzeniu się z czyhającą wewnątrz grozą gracze mogą ocalić Ziemię przed nadciągającą zagładą.

Jednym ze sposobów na odsunięcie zagłady jest zadbanie o niewidzialną tarczę chroniącą świat poprzez specjalne spotkania wzmocnienia bariery. Co oczywiste, spotkania te niosą ze sobą nieprzeliczone zagrożenia. Może się zdarzyć, że akurat podczas przeprowadzania rytuału badacz przez przypadek rozzłości kapryśnego ducha, który zamieszkiwał te ruiny. Nawet jeśli graczom nie uda się na czas uniemożliwić otwarcia się mrocznego portalu w centrum wszechświata, ciągle jest nadzieja na zapieczętowanie portalu i uratowanie rasy ludzkiej. Specjalne wydarzenia pieczętowania bramy zabierają badaczy na drugą stronę wrót zagłady, do nienazwanego i demonicznego świata, gdzie może zdarzyć się, że będą musieli bronić ludzkości w okrutnej walce. Bez względu na drogę, którą przemierzą, rytuały, które przeprowadzą, i wskazówki, na które się natkną – los ludzkości leży w rękach badaczy.

Więcej możecie dowiedzieć się tutaj.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

I, Napoleon - recenzja

  Nazwa:  I, Napoleon Liczba graczy:  1  osoba Wiek:  +12 lat Czas gry: ok.  60-240  minut Wydawnictwo:  GMT Games O grze Gra "I, Napoleon" od GMT Games to zaawansowana, jednoosobowa gra karciana, która zabiera nas w podróż przez życie Napoleona Bonapartego. W tej grze wcielamy się w samego Napoleona, zarządzając jego wojennymi kampaniami, polityczną karierą, dyplomacją oraz życiem osobistym. Gra oferuje wyjątkową głębię rozgrywki, dzięki czemu możemy lepiej zrozumieć, jak trudne były decyzje, które ukształtowały losy Europy. O pinia na temat wykonania Gra "I, Napoleon" została bardzo starannie wykonana, co jest typowe dla gier wydawnictwa GMT Games. Komponenty w grze są solidne i dobrze przemyślane.  Plansza przedstawia Europę z czasów Napoleona i jest nie tylko funkcjonalna, ale także estetyczna. Mapa pokazuje pola kampanii wojennych oraz tory dyplomatyczne, co pozwala graczowi na łatwe śledzenie postępów w rozgrywce. Ogromnym plusem jest p...

Podwójni agenci - recenzja

Nazwa:  Podwójni Agenci Liczba graczy:  2-5  osób Wiek:  +10 lat Czas gry: ok.  20-30  minut Wydawnictwo:  Portal Games O grze Gra  "Podwójni Agenci"  to kooperacyjna gra karciana, której celem jest wykrywanie i eliminowanie zdrajców w organizacji wywiadowczej. Wydawnictwo Portal Games postawiło na dynamiczną rozgrywkę, osadzoną w szpiegowskich klimatach, z fabułą rozpisaną na 20 misji. Z każdą kolejną misją napięcie rośnie, a gracze muszą działać wspólnie, aby zapobiec zdradzie na najwyższych szczeblach organizacji. O pinia na temat wykonania Wykonanie gry prezentuje się na wysokim poziomie. Gra zawiera dobrze zaprojektowane komponenty, które nie tylko wspierają mechanikę rozgrywki, ale również dodają klimatu szpiegowskiej tematyce.  Gra składa się z 70 kart, 9 żetonów numerów, 4 strzałek, 12 żetonów pocisków, 5 tablic z podpowiedziami oraz specjalnej kartonowej repliki broni. Jakość komponentów jest na wysokim poziomie – grafiki są sta...

Kariera Polityczna - recenzja

Tytuł: Kariera Polityczna Autor : Paweł Loroch Liczba graczy: 2-4 osób Wiek: + 16 lat Czas gry: 60-90 minut Wydawnictwo: MDR Gry Czy nie chcieliście ani razu zostać politykiem? Dużo pieniędzy, mało pracy - powszechne wyobrażenia zachęcają. Teraz to jest możliwe dzięki grze Kariera Polityczna. Elementy gry Instrukcja - bardzo krótka, zawiera zaledwie 4 strony, ale zasady tłumaczy nienagannie. Plansza - po tej planszy będą poruszali się politycy - czyli my! 4 podstawki i 8 pionków postaci w 4 kolorach 4 legitymacje partyjne - zawierają cel gry, opcje wymiany i miejsce na żetony młodzieżówki. 32 żetony młodzieżówki - po 8 w 4 kolorach. 8 dużych żetonów poparcia i 60 małych żetonów poparcia. 12 dużych żetonów euro i 60 małych żetonów euro. 50 kart Ślepy Los - są to tak jakby karty zdarzeń. 50 kart pytań - każda karta zawiera dwa pytania wraz z odpowiedziami. 36 kart debata - odpowiedzi - po 9 dla każdego gracza. 36 kart deb...